Misafirin, otel departmanları ile olan ilişkisindeki bağlantıları minimalize edip, otelinizin sunduğu tüm imkanlardan temassız şekilde faydalanmasını sağlıyoruz. Misafiriniz, akıllı telefonuna otel işletmeniz için özel oluşturduğumuz mobil uygulamayı indirerek, taleplerini göndermeye hemen başlayabilir.

Otel işletmeniz için sunduğumuz ikinci bir mobil uygulama ve talep yönetim paneli ile departman personeliniz, misafirlerinizin gerçekleştirdikleri bu talepleri kolaylıkla yönetebilir. Personel Mobil Uygulaması ekip üyelerinin birbiriyle bağlantısını artırırken, misafirlerinizin taleplerini vaktinde, kolaylıkla karşılamanızı sağlayarak memnuniyetlerini garanti eder. Sadece 5 dakikalık bir video eğitimi ile otel personeli Personel Uygulamasını kullanmayı kolaylıkla öğrenebilir.

Mutlukonuk Mobil Uygulaması Taksi Çağırma, Rezervasyon, Wifi Şifresi, Late-Checkout, Arıza Talepleri, Resepsiyonla Sohbet ve benzeri gibi zengin özellikleri ile otel müşterilerinizin ihtiyaçlarının tümünü karşılar. Ayrıca misafirleriniz mobil uygulamaları aracılığıyla SPA rezervasyonu yapabilir, odalarına yemek sipariş edebilir, temizlik ve bakım talep edebilir veya diğer birçok özelliğinden faydalanarak konaklamaları yönetebilirler.

Misafirlerinizin seyahat deneyimi sırasında onlarla nasıl etkileşimde bulunmak isteyeceğiniz tamamen size bağlı. Mutlukonuk ile uygulamaya dahil etmek isteyeceğiniz özellikleri, departmanları ve uygulamada vurgulamak isteyeceğiniz bilgileri tamamen özelleştirilebilirsiniz.

Tanıtım Broşürü